torsdag 6. juni 2013

Sleeping Beauty


På tide med litt blogging igjen. Denne gangen har jeg prøvd meg på en skisse på scrapping.no. Veldig gøy at det er satt igang skisseutfordringer der igjen, og jeg skal prøve å bli med så ofte jeg rekker det!

Denne skissa var veldig gøy. 


Jeg la til et element øverst og nederst... Og da ble LOen min slik:


Her har jeg bare brukt papir fra Studio Calicokitet, og det gjelder vel stort sett de andre tingene her også... Bortsett fra tagene. De hadde jeg fra før.

Bildet ble tatt morgenen etter at vi ankom Norge etter to uker i Frankrike. Vi landet seeent på natta, så det var en trøtt gjeng som ble ristet ut av sengene neste morgen.

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott LO! Så masse fine detaljer...Skikkelige "Grethe-kit" det her tror jeg ;o). Så kjekt du finner rom for scrapping. See you!

    SvarSlett
  2. Love your subtle misting and all your layers. Great layout.

    SvarSlett
  3. Jeg må bare si det igjen og igjen, du er så utrolig talentfull!! Kjempeflott LO, liker alle lagene og de mange detaljene. God helg! :)

    SvarSlett