torsdag 23. mai 2013

She's so cute

Gode Liven er gjest hos Thats just so cute, og da er det bare å slenge seg med.

Utfordringen er en skisse, temaet frihet, og i tillegg skal det brukes sommerfugler, knapper og søm.

Med nytt StudioCalicokit satte jeg igang. Og jeg bestemte meg på ett eller annet tidspunkt at dette skulle være en C&S-LO. Usikker på hvorfor, for skissen legger egentlig opp til noe annet... Så her gav jeg meg selv en ekstra utfordring...



Slik ble resultatet. Det vanskeligste var å få til sømmen, og det er jo egentlig litt interessant, for jeg syr på nesten alt jeg lager! Haha...

Ha en super kveld!

6 kommentarer:

  1. Flott LO med et herlig bilde! Det OSER sommerfølelse av dette. ♥

    SvarSlett
  2. åååå lengte, lengte etter varme sløve sommerdager på tur! Kjempe flott og enkel LO! Liker virkelig de små stingene du har plassert et par steder! Takk for at du tok utfordringen!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott lo! Flott papirbruk og stilig søm!
    Ha en nydelig helg :o)

    SvarSlett
  4. Den fiksa du fint! Artig at det ble en CAS side. Flotte detaljer! Håper det blir mange slike frihetsdager framover ;o).

    SvarSlett
  5. Sperflott! Det enkle er ofte det beste :) flott med stingene i sirkelen
    Takk for at du tok utfordringen vår

    SvarSlett
  6. Elsker "hverdagsbildet" og helheten i Lo`n ble superfin!

    Takk for at du ble med!

    SvarSlett