søndag 31. mars 2013

Kortproduksjon i mars...

Jepp! Rakk ti kort! Hadde egentlig store planer om scrappekos i påska, men det ble visst sofaen med hodepine istedenfor. Sukk.

Men nå er jeg på beina igjen, så i dag har det blitt tid til litt scrapping. 

Her er et lite utvalg av kortene som ble til i mars.


Her har jeg brukt papir fra Maja design, og jeg har nå bestemt meg for at mitt neste scrappekjøp blir vimpeldiesen fra Magnolia!! hihi...


Her har JEG fargelagt stempetrykk! Dånte neste litt selv, men jeg storkoste meg med det... 


Og dette er hva jeg har styra med i dag. En kortserie. Jeg laget basene på treffet, i dag har jeg pynta. Nå mangler bare baksiden. Må jo sette navnet mitt på dem.

Håper alle har hatt flotte påskedager. Ingenting å si på været her i byen iallefall!!

9 kommentarer:

  1. kjedelig med hodepine da, men synes 10 kort var bra jeg da, og flotte var de og :o)
    klem pia

    SvarSlett
  2. Huff da...., det ante meg det. Godt du er i form igjen! Flotte kort! Lenge siden jeg har malt stempel selv også. Kanskje det blir det vi gjør neste scrappekveld?

    SvarSlett
  3. Utrolig nydelige kort du har laget her! Superfint det malte stempeltrykket! Ha en fin 2. påskedag!

    SvarSlett
  4. Herlig Grethe. Du er virkelig produktiv :-) Kjedelig å høre at du har hatt en "hodepinepåske"... Men bra du er på beina igjen. Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  5. Her var det masse flotte kort Grethe.
    Håper du har hatt en flott påske. Klemm

    SvarSlett
  6. Du er flink! Kjempeflotte kort og nydelig malt motiv!
    Ha en fin uke :o)

    SvarSlett
  7. Nydelige kort! Oppsettet på det første like jeg veldig godt, flott fargelagt motiv på nummer to, og serien med kort var kjempefine. Godt at du fikk scrappet litt i påska da. Ha ei flott uke! :)

    SvarSlett
  8. kjempeflotte kort.. likte veldig godt stempeltrykket, flott fargelagt....bra du har fått litt scrappetid i påska iallefall

    er det treff i molde?

    SvarSlett
  9. Nydelige kort , å så varierte , fargekombinasjoen er bare rålekker da , så flink du er =)

    SvarSlett