tirsdag 19. februar 2013

Ribbon and bling med Dream Valley

Jeg fortsetter min jakt på nye (for meg) utfordringsblogger... Og her har jeg funnet en utfordring hos Dream Valley. Den dumpet jeg innom via superflinke Eva Marie sin blogg...

Og nå har jeg laget en LO til utfordring 51: Ribbon and bling.

Og siden jeg har hatt litt vinterferie i dag, så har jeg virkelig kosa meg med denne. I tillegg til litt skrotkasting på miljøstasjonen og en skøytetur med ungene.



Ser nå at bildet ble litt dårlig, så skal seriøst vurdere å ta et nytt i morgen.
Nytt bilde på plass, forhåpentligvis litt bedre...
Men her har jeg brukt av mine lekre, lekre papirer fra My Minds Eye. Jeg har så stemplet med både stempelsverte og maling. Jeg har splættet litt med mist og dylusion, og så har jeg endelig testet "sytråd-ligger-lett-henslengt".


Av pynt har jeg brukt blomster fra Prima, roser fra Storyteller, klokke, visere og metall fra prima...


Blingen kommer fra Wild Orchid Crafts og Panduro. Båndene kommer fra min egen noe overdimensjonerte samling...

Ønsker alle en herlig scrappekveld... Her skal det legges noen meter med taklister.


5 kommentarer:

  1. Kjempeflott lo! Flotte papir og farger, kult med sytråd og så er jeg helt forelsket i klyngene dine!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  2. Nydelig LO! Har akkurat vært å kjøpt disse papirene selv.HAr nesten ikke råd til å bruke dem ;o)! Klem

    SvarSlett
  3. Kjempe nydelig LO :) flotte detaljer :) klem Rita

    SvarSlett
  4. Skønt LO - og dejlige farver med det røde, sorte og hvide.
    Jeg kan rigtig godt lide opsætningen og alle stemplerne bagved - super lækkert!

    SvarSlett
  5. Wonderful scrapbook page. Thanks for playing with us at Dream Valley x

    SvarSlett