søndag 16. januar 2011

Gjør materialet til ditt eget...

Vibeke er gjestedesigner hos Anonyme Scrappere. Jeg synes hun alltid lager så utrolig mye lekkert, bare ta en tur innom bloggen og se.

Hun har utfordret til å gjøre materialet til sitt eget. Sette et eget preg på dem... Jeg har mistet, malt og klisset med gesso på det meste her... Og her ser dere resultatet.


Bildet er av Arnstein som nyter en hjemmelaget smoothie en varm sommerdag.

Her i huset raser omgangssyken... Sukk. Jeg har foreløpig gått fri, sammen med minstemann. Og vi har egentlig bestemt oss for at vi ikke gidder å spy... Hehe. Herlig når treåringer bestemmer seg for ting.

Ha en strålende søndagskveld!

7 kommentarer:

  1. For et fantastisk bilde!! Og kjempeflott med all pynten! Digger!

    SvarSlett
  2. For en flott LO, liker kjempegodt måten du har gjort ting til ditt eget på. Stilig med den gule og grønne pompomen. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    God bedring til dere. :)
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  3. Nøj... hvor er det her LO simpelthen SUPER lækkert og meget sommerligt... Det bliver jeg nødt til at lifte ved lejlighed... Hav en rigtig dejlig søndag aften :)

    SvarSlett
  4. Nydelig Grethe!!! Kjempelekre farger :-D Utrolig flott.
    God bedring til familien din, her er vi og syke; men det er influensaen som herjer her...
    Ha en fin kveld :-D
    Klem Guro

    SvarSlett
  5. Knallfin lo, digger bildet ditt:)
    herlig pynt og farger, du er jammen flink:)

    SvarSlett
  6. kjempetøff. og deilige farger.
    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  7. Hei igjen:)
    Og takk for de hyggelige ordene. Moro at du ble inspirert av "min" utfordring inne hos AS.

    Du har sannelig laget mye flott i det siste! Blir skikkelig imponert jeg:)

    SvarSlett