tirsdag 7. desember 2010

Flate julekort...

Jeg har laget noen nye julekort, og denne gangen har jeg laget dem helt (iallefall nesten) flate, slik at de skal bli enklere å sende i posten.

Vi har kommet til den tiden på året da det knapt er dagslys i det hele tatt, og det er derfor ikke så skrekkelig lett å ta gode bilder, men her kommer iallefall et lite utvalg. 





Jeg har brukt av de nydelige julepapirene til Papirdesign! Digger dem! Pynten er stort sett stanset ut, punchet ut eller klippet ut... I tillegg til hyssing.

Jeg har fortsatt noen julekort i produksjon, så kanskje det kommer flere...

Ønsker dere alle en strålende dag! Tusen takk for at dere stikker innom, og legger igjen så mange hyggelige kommentarer!

2 kommentarer:

  1. Flotte julekort, kuult med hyssing!

    SvarSlett
  2. tre flotte kort der det i midten ble min favoritt.
    fikser det meste så det blir flott du.
    ha en flott desember. klem pia

    SvarSlett