søndag 3. oktober 2010

Sjarmtroll

Først av alt; jeg er hjemme igjen. En uke i Roma er til ende! Jeg har hatt det strålende!! For det første ble vi møtt av sommer og sol! Herlig! I tillegg har vi sett myyye flott, spist og drukket godt, hatt godt selskap... En utmerket tur altså. Det eneste som manglet var mannen, men vi får besøke Roma sammen senere! Absolutt en god arena for en kjærestetur også, ikke bare studier!

Nå har jeg hatt noen dager å summe meg litt på, og endelig ble det tid til litt scrapping. Kastet meg over Skissedillaskissa som kom i dag. Flott skisse, og her er mitt resultat.



Jeg har brukt papirer fra BG og ILoveScrap, stempel fra stempelglede, QK og hyssing. Det ble forøvrig ikke handlet mange scrappesaker i Roma, (ikke så mye å finne) men papiret jeg har klistret overskriften på er et nydelig håndlaget papir jeg kjøpte der...

Ønsker alle en strålende dag! 

6 kommentarer:

  1. Denne var kjempefin :)

    ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Så herlig og flott bilde!! Kjekt å høre at du har kosa deg i Roma...jeg hadde også samme oppfatning etter en weekend der;dette er stedet for kjærestepar ;-))

    SvarSlett
  3. Lekker Grethe!!! Herlige farger og en flott løsning på skissa!
    Kjekt at du har hatt en herlig tur.
    Ha en flott søndag,
    klem

    SvarSlett
  4. ja roma er en herlig by, drar gjerne tilbake dit.
    denne LOen var kjempefin, digger fargevalget ditt.
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett
  5. Oi oi oi så flott! DEN herlige kombinasjonen av blått og det grønne i stjernene. Tusen takk for at du deltar!

    SvarSlett