søndag 18. juli 2010

En VELDIG glad gutt

En LO om min yngste sønn. Han er en glad gutt, en veldig glad gutt... Tror knapt jeg har sett en som er slik som han.


 På denne startet jeg med glimmermist, det er det jeg har brukt til ringene og de flekkene. Ellers har jeg brukt papirer fra BG og Crate Paper. Bølgepapp, gesso og DottieAnne. Og en tag jeg har farget med DistressInk. Og herlige fargerike knapper.

Ønsker alle en flott scrappedag. Her regner det i dag, hva skjedde egentlig med det fine været fra i går??? Vel, vel vi tar det som kommer uansett.


3 kommentarer:

  1. Hvor er han bare dejlig - og sikke et skønt Lo :o) Dejligt med al lag-på-lag-papiret og de grønne og blå farver :o) Hav en dejlig dag - selv om det regner...

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig.
    Det må være deilig å ha en sånn blid og god krabat.

    SvarSlett
  3. Dette var en herlig blid LO! friste farger og en nydelig bliing :D

    SvarSlett