søndag 14. mars 2010

Snart påske!

Jeg venter stadig på våren, og slik det ser ut nå må jeg nok vente en stund... Sukk.

Så nå venter jeg på påska isteden. Den kommer iallefall helt sikkert! Og i den anledning har jeg latt meg inspirere av alle de nydelige påskeeggene som dyktige scrappedamer har laga og lagt ut inne på scrapping.



Mitt egg kommer fra en pakke med tre egg i ulike størelser. Dette er det minste egget, og planen er å dekorere alle tre. De skal ligge i en kurv og pynte opp i stua når påska kommer. 

Jeg har malt det med tre strøk gesso, og litt crackle paint på toppen. Så har jeg pynta med litt blonde, kjøpt hos Inspirerende Hobby, blomstene er litt roser fra Kort og Godt og noen jeg tror kommer fra ebay... Korset er en nydelig charms som jeg dessverre bare hadde en av.




3 kommentarer:

  1. Heia, takk for sist, tiden flyr så altfor fort...
    Lekkert egg du har laget, jeg har laget et, og holder på m nr to..morro m påskeegg.
    Du må gjerne komme en tur en dag/kveld, sitte å lage litt sammen...:-)

    Klem Cathrine

    SvarSlett
  2. Nydelig! Skikkelig inspirerende!

    SvarSlett
  3. så utrolig lekkert! :D Vil nok pynta opp fint når påsken endelig kommer..

    SvarSlett