tirsdag 31. mars 2015

Enda noen kort...

Her kommer visst enda noen kort.
Dette første har jeg laget til en restekortutfordring på scrapping.no.

Jeg laget en LO før på dagen, og istedenfor å legge restene i restekurven, så ble de til et kort med det samme.

Disse to andre fant jeg på scrapperommet da jeg ryddet litt der i går. Jeg laget de for noen uker siden, og så har de bare blitt liggende...


Greie å ha til bursdagskort. Guttene er jo stadig i bursdagsselskap. Og slikt kommer alltid litt brått på.


Nå går det rykter om regn her i Molde, så da blir det sikkert tid til litt scrapping i påsken også! Hurra!!

1 kommentar:

  1. Så mange flotte kort du har laget i det siste! ♥ Må nok scrolle meg nedover og se.

    Dårlig påskevær gir flott scrappevær. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. :-) God Påske!

    SvarSlett