lørdag 2. november 2013

Gjestedesigner for Scrap the Boys

Denne måneden er jeg gjestedesigner hos Scrap the Boys. Hurra!!

Utfordringen jeg fikk var å scrappe: Mans best friend. Tenkte umiddelbart på hunder og slikt, og det har jo ikke vi... Derfor måtte jeg vri hjernen enda litt mer, og kom opp med denne: "Little Mans Best Friend" - og et bilde av minstemann med smokken.


For smokken var jammen god å ha på dager (og netter) med feber og snørr. 

Kanskje kan dette være en oppgave for deg også? Sleng deg med!

5 kommentarer:

  1. Så bra påkommet! Og så artig at du er gjestedesigner for dem. Kjempefin LO! Fikk noen gode ideer nå til bruk av div stæsj jeg har liggende.

    SvarSlett
  2. Gratulerer som gjestedesigner :o)
    Denne loen var NYDELIG! Tror jeg har sagt det en gang eller to før ;o) ....Klyngene dine er fantastiske!
    Ha en flott søndag :o)

    SvarSlett
  3. Fantastisk løsning på utfordringen da! Det er bare alltid så mye inspirasjon i det du lager. Nok en flott LO med mange detaljer å granske! Ha en super søndag!

    SvarSlett
  4. Knall stilig LO, med så mange flotte detaljer! Samtidig som det ser så lekende lett ut, noe jeg vet at det ikke er, iallefall for meg.

    SvarSlett
  5. Rålekker side , elsker fargekobinasjonen å stilen er helt herlig

    SvarSlett