tirsdag 28. mai 2013

Tre kort i en fei!

Vel, de ble gjerne ikke til i en fei akkurat... Men jeg legger dem inn her.
Jeg rekker ikke 10+10, men har da laget noen kort også.


Herlig stempel fra Tim Holtz! Livsvisdom!


Her er stempelet fra Staz! Mange flotte tekster derifra også. Papirer fra Prima!


Og så har jeg laget et babykort. Fargelagt lille Tilda også faktisk!

Ha en flott kveld!
Og TUSEN TAKK for alle de flotte kommentarene dere legger igjen her hos meg. Jeg setter utrolig stor pris på dem! Klemmer til dere alle...

3 kommentarer:

  1. Flotte kort! Jeg får alltid lyst til å scrappe når jeg er i bloggen din, det er så mye inspirasjon her. Og det er bra, for jeg har visst mistet helt scrappepiffen for tiden. Takk for at du deler! Ha en flott onsdag! :)

    SvarSlett
  2. så fine kort du har lagd :)

    SvarSlett