torsdag 24. mai 2012

Konfirmantkort...

Da tror jeg at alle våre kjente er ferdig konfirmert for i år. Og jeg er tom for konfirmantkort. Neste år vurderer jeg seriøst å være tidligere ute, samme som jeg planlegger med julekortene... hihi.

Her er de to siste jeg laget.


Jeg holdt nesten på å glemme å ta bilde av dette, så det ligger alt i plastlommen sin. Her har jeg fargelagt med mine nye fantastiske TimHoltz-tusjer!! Digger!!! Papirene er fra Piondesign.


Her brukte jeg tekststempel på fremsiden. Synes dette fra Kort&Godt har en helt fantastisk tekst. Ellers nydelige papirer fra Majadesign.

Ha en super scrappedag alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Ljuvliga!!! Fattar inte att du lärde dig Distress Markersen så fort... Råflott färgläggning!!

    Kram
    Linda

    SvarSlett
  2. Nydelige kort! Kjempeflott fargelegging på det øverste og nydelig papir, stempel og blomsterklynge på det nederste :o)

    SvarSlett
  3. Flott som alltid! :) Kanskje jeg må tusje litt i kveld?! For de er jo bare kjempegøye!!! :) God helg!!!

    SvarSlett
  4. Fiiine kort. Gjør det sjelden selv, men blir veldig stilig med tekst som motiv, veldig effektfult.

    SvarSlett