søndag 25. mars 2012

Skogsfilosof

Jeg vet at det ikke ser slik ut her i bloggen, men jeg scrapper faktisk ganske mye for tiden... Problemet er å få lagt ut.

Men så tar jeg meg sammen iblant. NÅ skjer det.


Jeg har laget denne LOen om Arnstein. Synes disse bildene tatt på Bjørnsonstien i fjor høst var så flotte.

Ikke så ofte jeg bruker et helt mønsterpapir til bakgrunn, men her har det skjedd. Papiret er fra BoBunny. Ellers har jeg brukt washi-tape. Et herlig bånd jeg kjøpte hos Inspirerende hobby, KarenMarie-sommerfugler, og blomster jeg har stanset ut med mine retro-flowers.


Nå skal jeg tilbake til scrappebordet, der ligger en skikkelig klissete-sølete-grisete male-LO og venter på meg!

Ønsker alle en herlig kreativ kveld!

2 kommentarer:

  1. NYDELIG LO!!! Elsker fargebruken din, og kanonflott oppsett! ME really like!!! :D

    SvarSlett
  2. Herlig Lo Grethe. Mange skjønne detaljer her. Gleder meg til å se alt du har produsert opp :-) Ha ei super uke! Klem

    SvarSlett