tirsdag 3. januar 2012

Creative Scrappers #189

Da er jeg klar med årets første LO. Jeg hadde bestemt meg for at bildene av LOene mine skulle bli bedre dette året, men ser etter redigering at jeg ikke er helt i mål der enda. Må øve enda mer. (Takker Nabon for supert kurs)

Men denne LOen er laget til Creative Scrappers sin skisse. Det endte med å bli en skikkelig lag-på-lag-sak. Tok litt tid, for å si det slik.

Bildet er av minstemann, på en tur vi hadde i mai 2011.



Papirene er stort sett Graphic 45, og så har jeg stæsja en hel del med ting jeg har funnet i  skuffer og skap. Blomstene er Prima, de kjenner jeg igjen.

Forøvrig er hverdagene tilbake. Jeg var på jobb igjen i dag. I morgen starter også barna på skolen igjen, så da er det bare å begynne å se frem mot vinterferien!

Scrappings!


4 kommentarer:

  1. Godt nytt år, håper du og dine har det bra??

    Denne LO`n var skikkelig lekker.

    SvarSlett
  2. This is awesome, I really like the way you've added the splash of colour, so creative. Thanks for playing along.

    SvarSlett
  3. Superfin! Søtt bilde og fargekomboen fungerer flott. Likte godt den blå/turkisfargen. Ser at den måtte ha tatt litt tid ja.....

    SvarSlett