torsdag 1. desember 2011

Desember er her!!!

Og jeg liker desember! Nå skal det koses og moses i alle kroker!

Tusen takk for mange hyggelige kommentarer på mitt siste innlegg. Noen kom også etter en viss tvopptreden, og jeg takker også for gode ord rundt det. Vi hadde en morsom opplevelse, og vi gleder oss selvsagt aller mest over at gutten er frisk og at familielivet er på vei tilbake til normalen. (Litt mindre scrappetid på mor pga full jobb, og det er jo selvsagt litt dumt...)

Nå for tiden sitter jeg og lager julekort, og kjenner at jeg koser meg masse med det. Særlig gøy når man kan gjøre det sammen med gode scrappevenninner, men hjemme-alene kommer på en god andreplass.


Men dagens innlegg inneholder ikke noen julekort, men min siste Skisse-o-maniaLO. Tusen takk for alle stemmene. Jeg vant!! *rørt*

Bildet er av Idunn, på en av årets første StikkUt-turer. Her har jeg malt en hel del chipboard med gesso, og jeg har laget blomster selv! +Prima...  Papirene er fra TimHoltz og CosmoCricket.

Ha en strålende dag!

2 kommentarer:

  1. Ohh! Den var flott, Grethe!! *me like* Massa läckra detaljer... Kos dig med julkorten nu... Ska också sätta mig ikväll!
    Kram
    Linda

    SvarSlett
  2. Du måtte jo bare vinne med denne lekre her da!! WOW - denne var så fin!! Digger den:)

    Håper helen din blir koselig - og at juleforbredelsene blir bra:)

    SvarSlett