fredag 13. mai 2011

Jippiii!!

Jeg fikk logget meg på! Og da kan jeg også legge inn nytt innlegg! Jeg har nemlig laget en LO til denne ukes skisse fra Skissedilla, begynte å bli stressa på å ikke rekke fristen... problemer hos blogger liker jeg ikke!

Her kommer min LO til skisse 111.

Bildet er av en forskrekket minstemann. Jeg har brukt restepapir, bølgepapp, washitape, mist og bånd... Jeg har brukt mine stjernedies fra cuttlebug... Og til sist fikk jeg skrapet ut siste rest av den hvite craklepainten.

Ønsker alle en super dag. Og tusen hjertelig takk for alle hyggelige kommentarer!

7 kommentarer:

  1. Superherlig bilde :)
    Og LO-en er pyntet slik at du virkelig fremhever det. Uttrykket og tittelen stemmer virkelig overens, he he

    SvarSlett
  2. Hvor er han bare kær!!
    Og et super lækkert LO :)

    SvarSlett
  3. Hihi så heerlig bilde og lo`:) Takk for titten <3

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min♥

    Herlig LO du har laget, og det festlige bildet da♥
    Kult å bruke tapen som tekst striper.Det må jeg huske.
    Ønsker deg eb fin søndag

    SvarSlett
  5. Hi hi, sååå kanon-herlig bilde!!! En skikkelig søting altså!
    Flotters LO fra deg igjen Grethe! Så tøft det var med tape til journalingen, kreativ du ja;)
    Klem

    SvarSlett
  6. He he! Så herlig! lekre, tøffe guttedetaljer! Tøff LO! Takk for at du deltar!

    SvarSlett