torsdag 31. mars 2011

På Brummpinnebroa...

Jeg laget denne til Skisse-O-Mania, og etter en jevn og spennende avstemming så vant jeg denne runden! Tusen takk for alle stemmene! Veldig gøy.

Bildet er fra en tur i fjor sommer, vi var i Moldemarka, og stoppet på denne broa. Det gjør vi alltid når vi går tur her, for her må det kastes litt pinner. Og etter å ha lest om OleBrumm og vennene som også leker pinneleken, så har dette blitt til brummpinnebroa.


Papirene ser ut til å være BG og Cosmo. Ellers har jeg stemplet, mistet og laget sirklene med dabber. Blomsten av dongeri og blonde har jeg laget selv. De andre er fra Prima.

Ha en strålende dag!


8 kommentarer:

  1. Dette var kjempeflott, Grethe!

    Og du verden som jeg lengter etter vår og sommer når jeg ser denne herlige gjengen på brua!

    Skjønner godt at du driver og vinner litt her og der, for du er kjempeflink!

    Ha en strålende dag du også:))

    SvarSlett
  2. Synes denne var så koselig :)
    Du fikk min stemme ;)

    SvarSlett
  3. Tillykke med det - dit Lo er simpelthen også vanvittig flot!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med seieren! Kjempefin LO! Likte veldig godt de harmoniske fargene i denne. Flott balanse i LOen.

    SvarSlett
  5. Nydelig og koselig LO dette her :) Gratulerer med seieren.

    SvarSlett
  6. Nydelig Grethe, og gratulerer!
    En kjempekoselig historie bak denne layouten og da. Kos:)
    Ha en fin torsdag,
    klem

    SvarSlett
  7. Flott LO og gratulere så mye med seieren.
    De sirklene ble stilige og koselige bilder.

    SvarSlett
  8. En kjempeflott LO, inte rart att du vann med denne her! Flott med teksten og sirklarna!
    Klem/
    Ulrika

    SvarSlett