lørdag 5. februar 2011

Utfordring #24 Kammerpikenes bursdag! Med BLOGHOPP!!

Nå har Scrappekammeret vært en realitet i ett helt år! Jeg har ikke vært med på reisen så lenge, men gøy å markere slike dager uansett! Nå har vi akkurat satt igang en ny utfordring, nemlig BURSDAG!

Kammerpikene har alle latt oss inspirere av ordet bursdag, og mye flott har blitt laget.

Jeg har scrappet et bilde fra min bursdag, det morsomme var at vi ikke hadde noen bilder av meg - fra min egen bursdag! hehe... Men hadde et bilde av datteren min da. Og hun feirer dagen!!


Så nå har dere alle anledning til å la dere inspirere av ordet bursdag, og lage hva dere vil! Vi gleder oss til å se!

Men det stopper ikke her! Dere har også anledning til å bli med på BURSDAGSBLOGHOPPEN vår! Alle kammerpikene har satt sammen noen flotte RAK, og de kan dere være med å vinne! Legg igjen spor etter deg under her, så kan du være med å vinne denne RAKen fra meg.


Herifra kan dere hoppe videre til Linda K. Ta hele runden, så får dere mange vinnersjanser! Men husk!: Legg igjen spor etter dere...

Ha en strålende dag videre! - med eller uten storm...

83 kommentarer:

  1. For en flott LO, kjempe fint oppsett og nydelige farger.
    Det er jo ganske typisk at det ikke finnes bilde av mor i huset :-D
    Takk for muligheten til å være med på blogghopping og trekning av den supre RAKen:-)

    SvarSlett
  2. Fantastisk LO. Begynte å glede meg til min bursdag jeg nå, selv om det er lenge til..

    RAK´n vil jeg gjerne ha, så jeg setter pris på om du trekker meg.. hihi.. :P

    Klem Camilla

    SvarSlett
  3. Nydelig Lo du har laget!!!
    Og Gratulerer med 1-års dasgen. Jeg blir gjerne med på deres blogg hopp.
    God helg!
    Merete

    SvarSlett
  4. Hei hei :)
    Gratulerer med dagen kammerpike!
    Her er jeg jo kjent ;)
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 1-års dagen :)
    Supre premier dere har satt sammen.
    Blir gjerne med på blogghoppen jeg :)
    Kjempefin Lo! Stilig med blonder og tags.
    Ann Elin ♪♫♪

    SvarSlett
  6. Det var kanskje mor som holdt kameraet hele dagen, da :-)
    Gratulerer med dagen, flott LO og RAK - jeg er med !

    SvarSlett
  7. Nydelig LO,digger oppsettet,stæsjinga,fargene, ALT!!
    Flott RAK gratulerer med dagen!!!

    SvarSlett
  8. Flott LO du har laget. Veldig inspirerende:)
    Kjempefin rak du har satt sammen også. Blir spennende å se hvem som blir de heldige vinnerne:)
    Ønsker deg en kjempefin helg

    SvarSlett
  9. Nydelig LO og gratulerer med 1 årsdagen. Håper det blir mange flere år, for dere er til stor inspirasjon for oss som følger med

    SvarSlett
  10. Herlig LO du har laget!!
    Gratulerer med dagen :)
    Så fin premie du frister med :)

    Hopper videre.....God helg :)
    Klem

    SvarSlett
  11. Nydelig bidrag fra deg...og så supermorsomt å hoppe rundt hos dere!! Ha en flott lørdag :-)

    SvarSlett
  12. Hei-hei!
    Ja, da hoppet jeg inn her hos deg:)
    Gratulere med dagen, så morsomt dette var da:)
    For en nydelig LO, så fine farger og så morsom historie.
    Ønsker deg en god helg før jeg hopper glad videre:)
    Klem Lill

    SvarSlett
  13. Den LO'en var nydelig, og en herlig historie også! Er det ikke ofte slik da at vi har masse bilder å scrappe, men svært få av oss selv???

    Gratulerer med ettårs-dagen hos Scrappekammeret! Hopper videre til neste kammerpike...

    SvarSlett
  14. Gratulerer med dagen til Scrappekammeret!
    Så søt LO du har laget! Er ganske typisk her i huset også at det ikke finnes bilder av mor. Sånn er det vel når man oftest er å finne bak kamera! :) Ha en fortsatt strålende helg! :)

    SvarSlett
  15. Herlig LO og så artig historie!
    Gratulerer med dagen og for en flott RAK du har!
    Då hopper jeg vidare :)
    /Ulrika

    SvarSlett
  16. Lekker LO Grethe!
    Grattis med 1-årsdagen! =)

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  17. Gratulerer med 1-årsdagen.
    Kjempefin Lo du har laget.
    Vil gjenren vinne RAK.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  18. Så nydelig LO du har lagd. Gratulerer med dagen.
    God helg til deg, nå hopper jeg videre :)

    SvarSlett
  19. HIPP HIPP FOR 1 ÅRSDAGEN TIL KAMMERPIKENE:)
    En flott LO i fine farger m fine små detaljer:)
    Blir med på RAKèn jeg, når en har muligheten til det.
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  20. En aldeles nydelig lo :-) Gratulerer med kammerets 1 års dag :-)

    SvarSlett
  21. For en flott LO, så herlig minne å ta vare på, og nydelig pyntet. Skjønn den båndblomsten, er den selvlaget? :)

    Gratulerer med dagen.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  22. Nydelig LO!
    Gratulerer med dagen!

    Ha ei fin helg!

    Hopper videre.......

    SvarSlett
  23. Artig å se alt det fine dere lager på min hoppeferd.

    SvarSlett
  24. For en flott LO!!
    Gratulerer med dagen!
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  25. Lekker LO du har laga, sjølv om ikkje du var med på bildet :)
    Klart eg vil bli med på bursdagsfeiring og kanskje vinne denne lekre premien.

    SvarSlett
  26. Gratuler med 1 årsdage. Kjempekoselig Lo du hadde laget med ei nydelige jente..........

    SvarSlett
  27. For en nydelig LO, elsket den lille sommerfuglen.. og super rak du har satt sammen.. :D

    SvarSlett
  28. Hei og HOPP!Grattis med dagen!Herlig LO.
    Hopper videre....ha en flott dag!!

    SvarSlett
  29. Gratulerer med bursdagen!
    Nydelig Lo:)
    Da hopper jeg videre, god helg:)

    SvarSlett
  30. Nydelig :)
    Ha en flott helg..
    Klem

    SvarSlett
  31. Gratulerer med dagen:), Da hopper jeg videre

    SvarSlett
  32. Gratulerer med 1-årsdagen! Og for en flott Lo du har laget! Da hopper jeg videre :-)

    SvarSlett
  33. Gratulere med dagen!!!!!! Gøyalt å hoppe rundt hoss dere, og se alt det flotte dere lager ;)

    SvarSlett
  34. Koselig LO - blir ofte bilder uten meg på her i huset også - noen må jo ta bildene... ;D
    Gøy å være med på bloghop'en!
    Fortsatt god helg! :)
    Kjerstin c",)

    SvarSlett
  35. Herlig LO og artig med bloghop! Gratulerer med Scrappekammerets bursdag:-)

    SvarSlett
  36. Gratulerer så mye med 1-års dagen ! :o)

    For en flott LO du har laget. Nydelig pyntet !

    Jeg hopper litt videre jeg....
    Fortsatt god helg ! :o)

    SvarSlett
  37. nydelig LO:)
    gratulerer med dagen deres:)

    SvarSlett
  38. Gratulerer med 1 års dagen:)
    For en flott LO du har laget, bildet kom til sin rett.

    Må skyndte meg å hoppe bort til laderen, før jeg hopper videre til neste blogg.

    Klem Hege.

    SvarSlett
  39. Gratulerer med ett-årsdagen!
    Så herlig LO du har laget! Nydelig bilde, flott fargekombinasjon og fine detaljer.
    Anne

    SvarSlett
  40. Gratulerer ! En nydelig LO du har laget.
    Da ønsker jeg deg en riktig god helg før jeg spretter videre :0)

    SvarSlett
  41. Hopper innom bloggen din
    for og legge igjen en hilsen
    og gratulere med 1 års dagen :)
    Hopper så videre til Linda K :)
    Ha en fortsatt fin helg :)
    Klemz fra Lille

    SvarSlett
  42. Det var en flott bursdags Lo, vakkre farger.Og gratulerer med 1-års dagen hos Scrappekammeret!

    SvarSlett
  43. Jeg ELSKER LO'ene du lager, altså så mye flott=)
    Grattis med 1 år jubileum

    SvarSlett
  44. Hei og hopp, og takk for sist;) Utrolig flott LO med mange lekre detaljer!! Likte godt fargesammensetningen!! Ønsker deg en fortsatt god helg! :) Klem!

    SvarSlett
  45. ja er det ikke typisk at det ikke finnes bilder av oss mødre hihih
    en flott LO av en flott jente da.
    ha en flott søndag. klem pia

    SvarSlett
  46. Nydelig LO!!!!!
    Og kjempeflott RAK, Gratulerer med 1.års dagen.
    Og blogghopp vil jeg være med på
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  47. Så lekker LO. Stilig med de fargerike blomstene til det sarte andre...Gratulerer til Scrappekammeret med 1 årsdagen :)

    SvarSlett
  48. En nydelig LO du har laget, herlige farger!
    Gratulerer til Scrappekammeret med 1 års dagen!

    SvarSlett
  49. Tenk så mye fint jeg kunne laget med den RAKen! :-D
    Kjempefin LO btw :)
    Gratulerer med 1-årsdagen til Scrappekammeret!

    -Ingrid Marie

    SvarSlett
  50. Mye fint også å finne i din blogg. Takk for muligheten til å vinne blog hopeén.

    Gratla med 1 års dagen

    SvarSlett
  51. Fin LO och vilka fina saker man kan vinna. =)

    SvarSlett
  52. Eg vil gjerne vera med :)
    Gratulera med dagen !!

    SvarSlett
  53. Kjempefin bursdags-LO og lekkert RAK!
    Gratulerer så mye med 1. årsjubileum!

    Hopper og bumper meg videre på ferden... :o)

    SvarSlett
  54. Herlig candy du har! Og den Lo`en...wow den gikk rett hjem hos meg. :) Elsket at du frisker den opp med de oransje blomstene :D

    SvarSlett
  55. En jättefin LO och en så härlig RAK du bjuder på, tack för chansen att vinna den!

    SvarSlett
  56. Kjempelekker LO!
    gratulerer så masse med ett år!

    SvarSlett
  57. Gratulerer med ettårsdagen til scrappekammeret ;o)

    din LO er kjempe lekker *sukk*

    Klem

    SvarSlett
  58. For en flotte LO, og en skjønne jenta du har :)
    Tusen takk for sjansen å vinne din flotte RAK:)
    Klem majsan

    SvarSlett
  59. Nydelig LO Grete!! Likte bruken av blonder og tags veldig godt,likte også blomstene dine og fargene veldig godt!! Flott RAK har du også!! Klem Turid

    SvarSlett
  60. Koselig bursdagslo med både blomster og bånd. Fikk lyst til å scrappe nå:=)

    Og jeg hopper videre..........

    SvarSlett
  61. Vilken fin LO! :D

    Det är så fint med blommor på!

    /Annika

    SvarSlett
  62. Vakker LO. :) Jeg hopper videre nå. :)

    SvarSlett
  63. Gratulerer med dagen!

    Klem Agnete!

    SvarSlett
  64. Kjempeherlig med slike blog hop'er så får jeg sett nye blogger også! Likte LO'en din kjempegodt, jeg er også sånn som ikke får bilder av meg selv engang på min egen bursdag så dette er absolutt en jeg gjemmer på bakerst i hodet for en mulig lift. :D

    Ha en flott dag!
    Kari

    SvarSlett
  65. Grattis med årsdag! Og vanvittig flott LO du har laget, de sterke blomstene gjorde susen!

    Carina

    SvarSlett
  66. Gratulerer med 1-års dagen!
    Kjempefin LO! Jeg hopper videre:-)

    SvarSlett
  67. Grattis med jubileum! Så morro at dere lagde til bloghop. Jeg får jo massevis av inspirasjon jo!
    Lekker LO du har laget.
    Ønsker deg en fin kveld videre!
    Jeg hopper!
    Hilsen Turid :)

    SvarSlett
  68. Kjempefin LO du har laget,og en flott blogg du har med mye fint.
    Gratulerer så mye med 1 års dagen :)

    SvarSlett
  69. Hei. Her kommer jeg hoppende fra Karianne.
    Gratulerer med 1 årsdagen.
    Nå skal jeg hoppe videre til Linda K.

    Klem fra Elisabeth

    P:S Nydelig DT bidrag

    SvarSlett
  70. Gratulerer med 1 års dagen! :)

    For en nydelig LO! Herlig med de fargerike blomstene.

    Ha en fin dag.

    Hopper videre. :)

    SvarSlett
  71. Gratulerer med ett-års dagen.

    Hopper videre :)

    SvarSlett
  72. For en fin LO! Kjempenydelig. Er vel ofte noen ganger sånn at når en leter gjennom bilder fra spesielle anledninger, så finner man ut at du ikke har et eneste bilde av en selv. Men i dette tilfellet gjordet det jo ingen ting, for det ser jo ut som hun feirer dagen fint for deg!

    Gratulerer med både din og scrappekammeret sine bursdager :)

    Hopper meg videre :)

    SvarSlett
  73. Så flott LO.. nydelig pyntet.
    dette er en morsom ide, så får vi besøkt nye blogger også.
    gratulere med dagen..
    hopper videre jeg.. dette er moro...

    SvarSlett
  74. For en utrolig flott LO! Massevis av fin pynt og kjempekoselig bilde!

    Klemmer, Randi WS

    SvarSlett
  75. Flott bursdags LO !!
    Inspirerende med blogghopping, må nok ned på hobbyrommet etterpå : )
    Gøy !!

    SvarSlett
  76. herligt lo med et flott bilde:)

    SvarSlett
  77. Gratulerer med 1-årsdagen! Nydelig LO du har laget! Da hopper jeg videre;)
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  78. Hei!
    Nydelig LO du har laget. Gratulerer med 1 årsdagen. Flott RAK
    Gunvor

    SvarSlett
  79. Gratulerer med 1. årsdagen! Kul LO, og Nydelig RAK! Den kunne jeg gjerne tenkt meg å vinne!! akkurat hva jeg bruker mye av!

    Elisabeth

    SvarSlett
  80. Gratulerer med 1-årsdagen! Nydelig LO du har laget! Da hopper jeg videre......

    Ann Kristin

    SvarSlett
  81. Fin Lo du har laget. Gratulerer med 1 års dagen til Scrappekammeret.
    Linda

    SvarSlett
  82. Hei! jeg hopper med:) Gratulerer så mye.

    SvarSlett