fredag 17. september 2010

Scrappeplassen og julekort.

Da har jeg endelig fått tatt bilder av den nye scrappeplassen min! Syntes liksom det burde være ryddeig der, og det har det ikke vært på noen dager. Jeg er nemlig nå i full gang med julekortproduksjonen. Fire har det blitt til nå, og det er enda lenge til jul!


Scrappeplassen min er ikke så veldig stor, men siden jeg insisterer på å sitte i stua, så er det litt begrenset hvor mye plass jeg kan ta opp. Men jeg synes jeg har fått plass til veldig mye, og er sååå fornøyd! Det eneste jeg savner er et sted der symaskinen kan stå klar til bruk hele tiden. Nå må den stå på gulvet, og må løftes opp og ned hele tiden.


Og her jeg julekortene mine! Prøver meg på litt forskjellige stiler og teknikker... 


Her har jeg stort sett brukt litt av alt, spør om det er noe dere lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan.


Nå  hadde jeg egentlig planlagt en tur til Moldevannet, men noen har virkelig åpnet kranen ute, så jeg tror jeg står over. Får heller lage noen flere julekort kanskje? Moldevannet går heldigvis ingen steder...

Jeg kjenner jeg er litt misunnelig på alle de heldige damene som skal på treff her i Molde i helga, men jeg har valgt familien denne gang. Vi skal kose oss med litt badeland og slikt... Og torsdag reiser mor på en ukes tur til ROMA!!! (med mindre det kommer nye askeskyer og ødelegger morroa!)

Håper alle får en fin scrappehelg. 

6 kommentarer:

  1. Koselig scrappeplass du har fått deg!
    Og julekorta dine var nydelige!
    Minner meg om at jeg MÅ komme igang snart...
    Ble ikke treff på meg heller denne gangen, håper å ta det igjen over nyttår ;)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Så fin scrappeplass du har fått deg. Ryddig og alt på plass :)
    Jeg har også symaskina på gulvet, upraktisk. Har tenkt på at et lite bord med hjul kanskje hadde vært lurt å ha til den.

    Nydelige julekort du har lagd :)

    God helg, klem :)

    SvarSlett
  3. en oversiktelig og flott plass. og noen aldeles nyyyydelige julekort altså. *sukk*

    SvarSlett
  4. Heia.Savnet deg på treffet ja.Men skjönner at du må prioritere da.Vi snakkes vel en annen gang på treff eller Moldevannet :-)
    Fine julekort du har laget.

    SvarSlett
  5. Herlig krok du har!! Jeg har også en sånn oppe på stua, da kan mannen se på "Hvordan gjør de det?" på Discovery, mens jeg koser meg i kroken min, og alle er fornøyd!!
    Tenk at du har begynt på julekorta...de var skjønne!

    SvarSlett
  6. En super scrappeplass di har fått deg ja:)
    Lekre kort også, likte spesielt de to siste, er sååå glad i denne sarte stilen og de deikate fargene.
    Neste gang er du med på treff du også:)
    Ha en herlig søndagskveld,
    klem

    SvarSlett