fredag 26. februar 2010

Sirkel

Neste avstemming i stafetten er ferdig.
Her skulle jeg scrappe en LO med sirkler på.

Jeg lagde først en, men ble ikke helt fornøyd, så da lagde jeg like greit en til..



Det var denne siste jeg deltok i stafetten med.  Einar sier utrolig mange morsomme ord, og det var ett av de som var utgangspunktet for LOen. Nå sier han forresten ikke "skrevle" lenger. Han blir så fort stor...

Nå nærmer forresten stafetten seg slutten. Sitter med en oppgave nå, og den regner jeg vel med er den siste. Men det har vært kjempemorsomt og utfordrende å være med! Så kanskje jeg melder meg på ved senere anledninger også.



2 kommentarer:

  1. De er skikkelig fine begge to1
    Det er så herlig å scrappe artige ting barna sier og gjør. Det er fine minner synes jeg! Og ikke minst liker ungene å lese og se hva du sa/gjorde da de var små. :)

    Kjempekjekt å være på lag med deg i stafetten!
    Ha en fin-fin helg! :)

    SvarSlett
  2. Oi, disse var helt fantastisk! Eeelsker stilen din. Så rent og fargerikt! :) Tusen takk for at jeg får se og suge til meg inspirasjon:)

    SvarSlett